دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با نماینده ولی فقیه در استان زنجان دیدار کردند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 159
نویسنده : علی

 

جمعی از دانشجویان دوره های 26 و دهم حرفه ای دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که به اردوی محورشناسی استان زنجان اعزام شده اند؛ صبح امروز با حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام خاتمی در این دیدار ارتش جمهوری اسلامی ایران را ارتشی مقتدر و ولایتمدار توصیف کرد و افزود: هر چه زمان می گذرد حکیمانه بودن تصمیم امام (ره) برای عدم انحلال ارتش در ابتدای پیروزی انقلاب، نمایان تر می گردد.

وی در ادامه تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را از دیگر تدابیر نورانی امام راحل (ره) دانست و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح امروز با وجود فرماندهی فرمانده معظم کل قوا و نظم و انضباط و ایمانی که دارند، جلوه اقتدار نظام اسلامی هستند.

دانشجویان دافوس ارتش قبل از این دیدار از وضعیت تاکتیکی قرارگاه لشگر 16 زرهی قزوین، تیپ 216 زنجان، صنایع شهید شفیع زاده وزارت دفاع در قزوین و تعدادی از اماکن فرهنگی و تاریخی استان زنجان بازدید به عمل آوردند.




:: برچسب‌ها: دافوس ،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: